سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۴۹

اخبار

بررسی مشکلات بهداشتی مناطق عملیاتی منطقه آغاجاری

تاکید بر بهداشت محیط با کنترل جانوران موذی و ولگرد از مصوبات این جلسه بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه مشترک مدیران و مسئولان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با تیم کارشناسی بهداشت محیط بهداشت و درمان آغاجاری با هدف بررسی مسائل بهداشتی مناطق عملیاتی در دفتر مدیر منابع انسانی شرکت نفت برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مدیر منابع انسانی شرکت نفت آغاجاری طی سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران ، بر اهمیت نقش بهداشت در سلامتی کارکنان تاکید کرد و گفت: سلامتی کارکنان صنعت نفت اولویت مهم ماست و این اولویت با پیشگیری و بهداشت حاصل می آید.

بهمن بهبهانیان وجود حیوانات موذی و جانوران ولگرد را یک معضل برای ایستگاه ها و کارخانه ها ذکر کرد و اظهار داشت: حیوانات ولگرد هم خطرناک هستند و هم عامل انتقال آلودگی می باشند و ما این جلسه را تشکیل دادیم تا راه حلی برای کنترل آنها پیدا کنیم.

در ادامه رئیس مرکز سلامت کار منطقه آغاجاری ضمن تشکر از پیگیری مسئولان شرکت نفت و تشکیل این جلسه گفت: بایستی ضمن رعایت مقررات و الزامات قانونی ، هر چه سریع تر تکلیف جانوران موذی و حیوانات ولگرد روشن شود تا اتفاق ناگواری رخ ندهد.

دکتر عیسی طاهری نقش بهداشت و درمان را یک نقش نظارتی توصیف کرد و اظهار داشت: برای حل این مشکل بایستی از مجاری قانونی اقدام کنیم و از شورای سلامت شهرستان و شهرداری ها کمک گرفته شود تا آلودگی محیطی به حداقل برسد.

در این جلسه مسعود زیدونی رئیس روابط عمومی ، علی شکیباکیا رئیس ایمنی و HSE ، دلاوری رئیس امور حقوقی ، عیدی شریفی رئیس بهبود محیط کار ، رحمان ابوعلی رئیس خدمات رفاهی و قادری نماینده ایمنی و HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به همراه صادق خزانه دار رئیس بهداشت کارکنان ، نسیم زرین بازرس ارشد بهداشت و  رضا نوروزی رئیس روابط عمومی بهداشت و درمان حضور داشتند که هر کدام به صورت جداگانه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

در پایان مقرر گردید:

- از طریق شهرداری اقدام به جمع آوری جانوران ولگرد شود

- رستوران ها و مهمانسراها ، جمع آوری زباله را به شکل صحیح و بهداشتی انجام دهند تا هم بهداشت محیط رعایت شود و هم منبع تغذیه برای جانوران موذی و ولگرد ایجاد نشود

-گزارش عملکرد به طور مرتب به مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و مدیریت بهداشت و درمان منعکس شود.

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

 

 

۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۴۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۵۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید